• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

שיקולי הבחירה של מאוורר תקרה Hunter

Hunter הינה חברת המאווררים האמריקאית הגדולה ביותר והחלוצה בתחומה. מאווררי תקרה שלהם הינם פריט פונקציונלי ודקורטיבי כאחד, לא תופסים מקום בחלל ויכולים לשמש גם כגוף תאורה. מאווררי תקרה מזיזים את האוויר בחדר וכך מורידים את הטמפרטורה בחדר בכמה מעלות. אחד ממותגי מאווררי התקרה האהודים והנמכרים ביותר הוא מאווררי תקרה Hunter. שימוש במאווררי תקרה מבטיח חיסכון משמעותי בצריכת החשמל. מאוורר תקרה צורך כ-3 אגורות לשעה. הפעלת מאוורר תקרה יחד עם מזגן תבטיח גם כן חיסכון בצריכת החשמל של המזגן, שכן סחרור האוויר החדר על ידי המאוורר מפחיתה מפעילות המדחס שבמזגן.

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

איכות היא לא מילה גסה

מאווררי תקרה Hunter ידועים באיכותם, בעיצובם ובפעילותם השקטה לחלוטין. חברת סטאר מאווררים, היא החברה הוותיקה ביותר לייצור ויבוא מאווררים בישראל. מאווררי סטאר ידועים באיכותם, עוצמתם ועמידותם כשהם עובדים שנים על גבי שנים. ניתן להתאים מאווררי תקרה Hunter. למגוון חללים: סלון, בחדרי השינה שלכם או של הילדים וחדרי מגורים. בחנות המאווררים סטאר ניתן להתרשם ולרכוש מגוון סגנונות של מאווררים מהחברות המובילות בעולם, ביניהם מותג המאווררים הנחשב הנטר.

מאוורר תקרה Hunter מותג המאווררים המוביל בעולם

ניתן לרכוש מאווררי תקרה Hunter בחנות המאווררים סטאר, חנות יחידה במינה, אשר מייצגת את חברות המאווררים המובילות בעולם בישראל. מאוורר סטאר הם שם דבר עוד מהימים של הורינו ואפילו הסבים שלנו, אנו זוכרים את השם “סטאר”. חברה זו קיימת כבר שישים שנה והיא המובילה והחלוצה בתחום המאווררים בישראל. ניתן להתרשם ולרכוש ממגוון דגמי Hunter, מאווררי שולחן, מאוורר עמוד ותיקרה דקורטיביים בחנות המאווררים סטאר.

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12