• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

מאוורר תקרה סטאר

מהו מאוורר תקרה איכותי, ומה מבדיל אותו ממאוורר מדגם פשוט? כיצד נאפיין מאוורר תקרה איכותי, ומתי נדע שזהו המוצר שמצוי לפנינו? מאוורר איכותי לתקרה צריך להיות בעל תנאי עמידות מקסימליים, לא להשמיע רעשי חריקות, ולשרוד כחדש לפרק זמן ארוך. כזה הוא בדיוק מאוורר תקרה מבית סטאר. חברת הבוטיק סטאר היא חברה המייצרת מאווררי תקרה זה שנים רבות. הצרכנים אשר טעמו ממוצר כמו מאווררי סטאר טוענים כי חייהם בבית ממש השתפרו ללא היכר. ההדלקה, הכיבוי, ואפילו האצת המאוורר נעשו הרבה יוצר קלים. שימו לב: גם לקוחות שכבר היה להם מאוורר לתקרה עדים לכך כי מאווררי סטאר זה פשוט תנאים אחרים: סטנדרטים שונים לחלוטין של מקצוענות. כאן תוכלו לקרוא הכל על מאווררי תקרה מבית סטאר – מוצר הפלא של חברת הבוטיק.

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

מאוורר תקרה סטאר – כשאיכות פוגשת בכם לראשונה

מתי לאחרונה דמיינתם את עצמכם מדליקים מאוורר בשנה ה 4-5 לקנייתו, והוא לא משמיע ולו רעש הכי קטן? מתי חזיתם כי כאשר תנקו את הבית ותגיעו למאוורר תיווכחו שהוא לגמרי נקי, וכתם הכי קטן של חלודה לא יהיה עליו, וגם לא כתמי עובש בסמוך למוקד החיבור לתקרה? אם טרם דמיינתם זאת, אז התחילו לחיות את החלום. עם סטאר מאווררים תתרגלו לסקלה אחרת של רמת חיים.

להלן רשימה חלקית של הטבות המותג הענק:

בורר מצבים משוכלל – בורר מצבים המאפשר לכם להניע את כנף המאוורר לאט או מהר, בקצב משתנה. עם מוצר כמו מאוורר תקרה  שלסטאר תוכלו לאוורר את הבית בעוצמה, או במהירות קטנה, עם שלל רחב של מהירויות ביניים שניתן לעבור ביניהן. באמצעות רכיב זה, תוכלו לשלוט באמצעי האוורור שלכם ולאוורר את החדר באופן הרצוי. מאורר תקרה מותאם, בכך ממש לכל לקוח ומהווה מוצר USER FRIENDLY של ממש. מאוורר תקרה של סטאר יגדיל או יקטין את מהירותו באמצעות חוט המשמש להדלקה וגם להאצה או האטה במהירות.
מנורה באמצע המאוורר – בחלק מדגמי המאווררים של סטאר ישנה מנורה לתאורת חדר באמצע המאוורר. המנורה ניתנת לחיבור ל- DIMMER, מפסק רגיל ולעתים אמצעי ההדלקה נמצא כבר על המאוורר ומחובר לרשת החשמל על ידי טכנאי בטרם התפעול. את עוצמת המנורה לעתים ניתן להגביר ולהחליש, ולעתים מדובר במנורה עם תאורה קבועה, כמו כל מנורה אחרת בקירוב.
יבוא רשמי עם כל התנאים – הרוכשים מאוורר תקרה סטאר נהנים משירות ישיר של היבואן הרשמי, אשר רבדיו אושרו כולם על ידי חברת STAR. זה כולל החלפת חלקים במאוורר, החלפת המאוורר כולו, וביצוע תיקונים על ידי עובדי החברה. נכון, זה לא סוד שאפשר לקנות את המוצר גם מחנויות ייבוא מקביל, ואפילו בכלל לא לפנות לקנייה בישראל כי אם בחו”ל או באינטרנט, אבל אז אתם חשופים לטיפול בתקלות של המוצר בעצמכם, מבלי שגורם כלשהו ייקח אחריות על מאוורר תקרה סטאר אשר נרכש בצורה כזו.

לכן, גם אם מצאתם מחיר טוב יותר בשיטת קנייה זו, את מחיר התקלה הבאה שתהיה לכם במוצר תשלמו הרבה יותר ביוקר מאשר ההפרש בין מחיר הייבוא הרשמי למחיר שמצאתם בחוץ. לכן, מאוורר תקרה סטאר – כדאי שיירכש אצל גורם רשמי מוסמך.

עצות חכמות להתנהלות עם מאוורר תקרה

בחרו להציב את המוצר על תקרה גבוהה, במיוחד אם יש ילדים בבית שחשופים למגע עם המאוורר כשהוא פועל. בנוסף, לפני בחירת המאוורר – התייעצו עם נציגי החנות. הם ישפרו את בחירתכם הן עיצובית והן פונקציונלית. בחברה יושבים נציגים עתירי ניסיון שכבר סייעו ללקוחות רבים להגשים חלום ולרכוש מאוורר שמתאים בדיוק לתנאים בבתיהם.

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12