• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

מאוורר תקרה מעוצב

מהו מאוורר תקרה מעוצב? מדוע חשוב מאד לדעת את כל נבכיה התיאורטיים של סוגיה זו בטרם הקנייה? מה חשוב לדעת, בשורה התחתונה, על מאוורר בטרם הרכישה? האם פרטי המידע על מאוורר תקרה כוללים רק סוגיות טכניות? מה חשוב לדעת גם אודות סוגיות עיצוביות בבחירת מאוורר מעוצב? כידוע, מאורר משמש לאוורור הבית, לעתים בנוסף, ולעתים במקום מזגן. ידיעת אופן בחירתו חשובה הן מבחינה טכנית והן מבחינה עיצובית, שכן היום – מתכנני מוצר כמו מאורר חושבים גם עיצובית, ולא כל דגם מתאים לשהייה בכל בית מבחינה זו. ברבים מן המקרים, מאורר שמוצב על התקרה יכול להיות מגושם אם הוא לא נבחר בצורה, בממד ובצבע הנכון.

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

תחילה – מספר היבטים טכניים על מאוורר תקרה

מאוורר תקרה מכיל מספר נדבכים טכניים שמומלץ לדעת לפני שרוכשים אחד. ראשית, בורר המצבים שלו צריך להיות כמה שיותר גדול: בדרך כלל הוא מכיל 3 רמות עוצמה, אבל יש כאלו שיש בהם גם יותר מכך. בנוסף, כדאי לקרוא על נתוני צריכת החשמל שלו בכל מצב בבורר המצבים, ולבחור מאוורר תקרה שללא ירידה בביצועים, יכול גם לחסוך לכם בחשמל. כדאי לבחור גם מאוורר תקרה שרכיביו המתכתיים חסינים במידת האפשר מפני חלודה על מנת להימנע מעבודות ממושכות של תחזוקה שוטפת.

כיצד בוחרים מאוורר תקרה מעוצב?

מאוורר תקרה – מבחינה עיצובית – צריך להיבחר על ידי ההתאמה של המוצר לחדר: ממד, צבע וצורה. נתחיל בנושא הממד. ממד החדר צריך להיות אקוויוולנטי לממד המאוורר. אם מדובר בחדר קטן, גם אם הצלחתם ממש על הקשקש להתקין מארר גדול, אל תעשו את זה, הוא ייראה כמו טורבינה בתחנת כוח. עדיף לרכוש מאורר קטן שיתאים עיצובית, ותתפלאו – יש מאוררים קטנים שיכולים להפיק עוצמת אוורור יותר חזקה משל הגדולים: תלוי במנוע שיש באותו מאורר. גם בחדר גדול, בחנו את העיצוב, והתייעצו עם צוות חנות המאוררים בטרם הרכישה.

מבחינת גוון וצורה – המומלץ הוא או לרכוש צורה זהה ליתר צורות החדר: עגולות, מרובעות, חדות, קהות וכד’, וגם – בצבע זהה לצבעים הדומיננטיים בחדר, או לרכוש מאורר שהכנף שלו בצורה זהה לצורות החדר והצבע שונה כדי ליצור ניגודיות: למשל מאורר עם כנף חומה כהה לחדר שכולו לבן.

מה חשוב לדעת על מאוורר תקרה לאחר הרכישה?

יש להבין כי מאווררי תקרה מעוצבים עשוי לצבור אבק, וכדאי לנקות מהכנפיים שלו, כשהן לא פועלות כמובן, את האבק. מאוורר תקרה שנעשה בו טיפול הסרת אבק גם יפעל טוב יותר וימשיך להזרים לכם אוויר נקי. בנוסף, כדאי לדעת כי מאוורר תקרה מעוצב העשוי ממתכת עשוי לצבור חלודה, וכפי שציינו בפרק הטכני – מומלץ לברר טרם הרכישה אם יש מאורר מתכתי שפחות חשוף לחלודה. אם כבר רכשתם מאורר עם נטייה להחליד – מזערו נזקים עם שימון החלקים המתכתיים אחת לשבועיים/חודש. בשום מצב אין לשמן חלקים פנימיים, רק חיצוניים.

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12