• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

מאוורר מגדל

המאווררים עברו שינויים רבים מאז כמה עשורים. אחד המאווררים הטובים ביותר והחזקים שניתן למצוא היום זה מאוורר מגדל מבצע לא רק שהמאוורר הזה הוא עוצמתי, אלא הוא גם בעיצוב מיוחד שנראה ומרגישים בו ממש כמו תחת מזגן. ניתן למצוא את השכלול של מאווררים אלה כמו למשל יונים חיוביים המגיעים לאוויר באמצעות מאוורר במבצע. ניתן לרכוש את מאווררי מגדל מבצע גם באמצעות האינטרנט. תוכלו לשבת מול המחשב הביתי שלכם ולהזמין מאווררי מגדל מבצע שמחירו ממש ישתלם והוא יגיע אליכם עד הבית, במקום שתתרוצצו בחום של הקיץ. כולנו נזכרים דווקא בקיץ כאשר הטמפרטורות מגיעות לשיא, לרכוש מאוורר במבצע אך חשוב כי נמצא את המאוורר שלנו במבצע משתלם, מה שיקנה לנו את האפשרות לרכישה של עוד כמה מאווררים שאנו צריכים גם בחדרים השונים בבית.

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

הפונקציות של מאוורר מגדל

ישנן 3 מהירויות שונות שניתן למצוא במאוורר מסוג מגדל:

אוורור עם טיימר
3 מהירויות
עוצמת אוויר חזקה מאוד
שקט בפעולה גם בעוצמות גבוהות
רפרפת מיוחדת לשמירה על עוצמת הרעש הנמוכה
טיימר להפעלה של עד שמונה שעות
סיבוב לימין ושמאל
עיצוב חדשני ומתקדם
פיזור אוויר תלת מימדי

מאווררי מגדל – אפקט המזגן

יש לבדוק את מחיר השוק של מאווררי מגדל מבצע לפני שתחליטו היכן לרכוש אותו. יש אחריות מלאה על מאוורר מגדל מבצע ותוכלו ליהנות מהיתרונות הרבים של המאוורר המיוחד הזה. בהרבה בתים ניתן לראות את המאוורר המשוכלל מסוג מאוורר מגדל הוא דקורטיבי ומחירו סביר ואפילו נמוך בהשוואה לפונקציות שלו. בהרבה בתים, אנשים מעדיפים להפעיל את מאוורר מגדל מבצע מאשר את המזגן בגלל העוצמה הגבוהה שלו ובגלל העובדה שהוא אינו מרעיש.

מאוורר מגדל במבצע – מאוורר גדול במחיר קטן

כאשר אנו יכולים לרכוש מאוורר סטאר במחיר נמוך, זו הפריבילגיה שלנו. ניתן למצוא מאוורר מגדל מבצע גם בימי הקיץ שבהם נרשמים מכירות שיא של מכירת מאווררים. תוכלו לחפש את המבצעים השונים ברשת, בעיתונים ובמקומות הנמצאים קרוב למקום מגוריכם. גם ברשת המרכולים הגדולות, ניתן למצוא סוגים של מאווררי מגדל.

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12