• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

מאווררי תקרה – סטאר

מהם השיקולים בבחירת מאוורר תקרה? איזה ידע צריך לדעת לפני שפונים לרכישת מאוורר תקרה? האם מדובר בידע טכני-פונקציונלי? האם מדובר בידע עיצובי? כיצד ניתן לחדש בתחום כה וותיק כמו מאווררי תקרה? האם ישנם מאווררי תקרה עם חידושים טכנולוגיים מתחומים נוספים אשר פותרים בעיות נוספות לבעיות האוורור הביתי?

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

בבחירת מאוורר תקרה ישנן מגוון רחב של שיקולים, חלקם עיצוביים וחלקם טכניים-פונקציונליים:

התאמת המאוורר לחדר מבחינה עיצובית –  יחס גודל מאוורר / גודל חדר.
התאמת המאוורר לחדר מבחינה עיצובית – גוון וצורה.
התאמת המאוורר לחדר מבחינה טכנית – נוכחות או חוסר נוכחות של גוף תאורה במרכזו.
התאמת המאוורר לחדר מבחינה טכנית – רמתו של בורר המצבים שמאיץ את הכנף.

כאמור, אלו הם ארבעת השיקולים העיקריים כאשר בוחרים מאווררים לתקרה. כעת, נבחן כל אחד מהם לעומק, ובכך – נספק הדרכה מלאה כיצד לבצע את הבחירה הסופית של מאוורר התקרה הבא שתקנו.

יחס גודל המאוורר לגודל החדר

הכלל הוא – כאשר החדר קטן, מאוורר התקרה שיימצא בו יהיה גם כן קטן. ההיפך, אינו בהכרח נכון. הבעיה עם חדרים קטנים היא שהם לא משאירים מקום רב לעיצוב, וביטוי העיצוב בשפה של רכיבים גדולים. זה נוגע גם לתחום כמו מאווררי תקרה שכן אם נתקין מאוורר עם כנף ענקית, גם אם תספיק לגודל החדר, היא תיראה מגושמת, ותמשוך תשומת לב רבה מדי. לעומת זאת, מאוורר תקרה עם כנף קטנה יהיו בדיוק מה שחדר כזה צריך. בחדרים גדולים ניתן לרכוש מאוורר קטן או גדול, הכל תלוי המרחב האוורור שאתם רוצים, ובמידת ההתאמה של המאוורר לחדר כפי שאתם רואים זאת מזווית ראייתכם כדיירים בו. על כל פנים, מאווררי תקרה צריכים להיות בגודל הנכון – בחדר הנכון.

גוון וצורה של מאוורר התקרה

כידוע, ישנם חדרים אשר העיצוב הכפרי בנוסח של חדר יין ממש בוקע מהם: עיצוב בפרקטים, בתקרה מעץ, ולעתים עם חיפוי עץ על הקירות. בחדר שכזה, כמובן שמאוורר עץ טבעי בצבע ובצורה יהיה המוצר הכי מתאים. לעומת זאת, בחדר שנראה ממש מודרני, עם צבע לבן כדומיננטי ומעוטר בזגוגיות זכוכית ורהיטים בעלי צבע בהיר/חלבי – מאוורר שצבוע בצבעים אלו הוא שיתאים: גם מאוורר כסוף ממתכת עשוי להיות טוב לחדר שכזה. צורת הכנף של המאוורר יכולה להיות עם קצוות חדים או קצוות מעוגלים/אליפטיים. חשוב לבחור מאווררי תקרה מעוצבים הרצוי לכם, וגם שישתלב טוב עם מגוון הצורות השולט באותו חדר.

גוף תאורה במרכזם של מאווררי תקרה

מאווררי תקרה עשויים להכיל, לעתים גוף תאורה במרכז. לאיזה חדר זה אידאלי? לחדר חדש שנבנה בבית וטרם נלקח בחשבון פתרון התאורה בו. לעתים, במקומות כמו מסעדות בוחרת ההנהלה להציב מאוורר תקרה עם תאורה כזו להגברת התאורה במקום וריכוזה סביב שולחן או מקבץ שולחנות מעליהם מאווררי תקרה נמצאים. בכל מקרה, מדובר בגופי תאורה עם נורות קלות להחלפה, אשר גם אם אינכם בקיאים ברזי תחום החשמל תוכלו לבצע את ההחלפה ביעילות ובקלות.

רמתו של בורר המצבים במאוורר

זהו אולי אחד התחומים החשובים ביותר במאוורר שלכם. כפי שכאשר אתם קונים מזגן וכתוב שניתן לכוון אותו ל 16-30 מעלות, ולא לטווח מוגבל יותר, כך גם מאוורר שאתם יודעים שיש לכם בו יותר עוצמות אוורור יהיה מכשיר יותר אטרקטיבי מעוד מכשיר ממוצע. זה יאפשר לכם לשלוט טוב יותר בקירור החדר, ויספק גישה קלה יותר לאוויר ברמה הרצויה. לכן, ככל שיש יותר ברירות לבחירה בבורר המצבים שלכם, סימן שזה מאוורר יוקרתי יותר שכדאי להתעניין ברכישתו.

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12