• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

מאווררים לפרגולות ולגינות

את מאוורר התקרה כבר הרנו גם בבית ובחדרי השינה. מאווררים מסוג זה, מעניקים לנו גם אור וגם אוורור נעים לחלל החם בו אנו יושבים. יש לציין כי ניתן למצוא מאווררים בעיצוב עץ כפרי שיהיה תואם לפרגולה במידה והיא עשויה מעץ. יש לציין כי מאווררים לפרגולות הם פתרון מאוד חסכוני. החשמל היום בשיאו ואנו כבר חושבים פעמיים מתי להדליק את המזגן ואם זה באמת יום חם מספיק בכדי להפעיל אותו. יש כל מיני סוגים של מאווררים, אפילו לגינה, ניתן למצוא מאוורר מתאים וגם כמובן למרפסת. היום כבר חשבו על הכל, אפילו על מאווררים לפרגולות. ניתן למצוא מגוון דגמים של מאווררים כמו כאלה שיש להם שלט רחוק כאלה שהם מתאימים לנו לימי הערב, בעלי יותר או פחות כנפיים ועוד.

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

מאווררים שקטים לפרגולה ולמרפסת

חשוב כי מאווררים לפרגולות יהיו שקטים, כך שיוכלו להיות לנו יעילים כאשר הם מאווררים לנו את הפרגולה ואף מורידים מעט את המעלות בה. לפני שתרכשו מאוורר סטאר יש לבדוק אם קיימת נקודת חשמל על מנת שתוכלו בכלל לחבר את המאוורר. וודאו על כללי הבטיחות בהתקנה של המאוורר לפרגולה היות ויש למצוא בעל מקצוע כמו חשמלאי מוסמך על מנת שיתקין לכם את מאוורר התקרה המיוחד לפרגולה או למרפסת. חשוב לנתק את הזרם הראשי בארון החשמל לפני שאתם מתקינים מאווררים. יש לציין כי יש דגמים מיוחדים של מאווררי פרגולות שהם מונעים חדירה של ברחשים ומעופפים אחרים שנוהגים לפקוד לנו את הגינה, מה שמהווה יתרון רב בסוג המאווררים הללו.

כבר לא צריך לקום על מנת להדליק את המאוורר בפרגולה

היום ניתן למצוא מאוורר תקרה עם שלט רחוק, מה שיקל עלינו לקום בכל פעם, בכדי להדליק את המאוורר. איכות החיים ניחנת גם בעיצוב של המאווררים ובנוחות השימוש שלהם. חשוב כי אם אדם מרים את ידיו לעבר התקרה, המאוורר לא יגיע אליו ולא תהיה שום סכנה. יש לדאוג לתחזוקה קלה של המאוורר לפרגולה כמו ניקוי המאוורר מאבק ומחרקים, באמצעות מטלית לחה. יש לנקות פעם בחודש את המאוורר על מנת שתהיה לו תוחלת חיים ארוכה יותר והוא יוכל לשרת אותנו במשך שנים.

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12