• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

השימוש הרב עם מאוורר רצפתי

כאשר אתם מעוניינים לרכוש מאוורר רצפתי, למה כדאי לשים לב? האם סוג מסוים של מאוורר הוא טוב יותר מסוג אחר והאם המחיר הוא פרמטר לרכישה של מאוורר? יש לציין כי מאוורר שיש לו יותר כוח במנוע יניע את האוויר אחרת מאשר מאוורר רצפה חלש יותר. גם גודל החלל הוא גורם חשוב, אם החלל הינו גדול יותר, יש לרכוש מאוורר רצפה גדול יותר ובעל מנוע חזק. ישנם גם מאווררים רצפתיים שהם תעשייתים, הם גדולים הרבה יותר מאשר מאווררים ביתיים. לפעמים כדאי לרכוש מאוורר בעל מספר מהירויות רב יותר בכדי שהוא יהיה יעיל בימי החום. ישנם מאווררים שהם שקטים יותר ובעלי טכנולוגיה משוכללת יותר, את כל אלה יש לקחת בחשבון, כאשר אתם בדרככם לרכוש מאוורר.

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

איכות החומרים של מאוורר רצפתי

זה לא אומר שמאוורר שמקים רעש בזמן הפעלתו הוא מאוורר בעל מנוע קטן, הטכנולוגיה ואיכות החומרים של מאוורר רצפה זה מה שחשוב. אם מדובר על חלל גדול של חדר, יש לרכוש או מאוורר רצפתי גדול אחד או מאוורר מגדל אם מדובר על מאוורים ביתיים, תוכלו להשתמש עם שני מאווררים. יש לציין שככל שיש להבים, כך הרעש יהיה מופחת. ממש כשם שמטוס פועל, כך פועל מאוורר רצפה. אם ישנם ילדים קטנים בבית או בכלל, חשוב כי המאוורר יהיה מוגן עם רשת, יכול להיכרם אסון עם המאוורר אינו מוגן וילד שיכול לנגוע בכנפיים חשופות של מאוורר הוא יכול להיפצע באופן מסוכן. יש לבדוק כי הרשת שהיא בעצם מגנה על המאוורר מפני חשיפה ופגיעה באנשים או ילדים אם היא אינה מונחת נכון, היא עשויה ליצור חיכוך אשר יוביל לרעש מעצבן וכן, לקלקול ושחיקה של המאוורר. יש לבדוק את כל מה שציינתי על מנת שתוכלו לרכוש מאוורר רצפתי באיכות טובה שיחזיק לכם מעמד לכמה שנים טובות.

ניקיון ותחזוקה של מאוורר רצפה

יש לתחזק מאוורר שולחני או כל סוג אחר של מאוורר, כמו למשל ניקיון האבק של הכנפיים של המאוורר. בגלל שיש נטייה למאווררים מכל הסוגים, לצבור אבק, חשוב לנקות את האבק באמצעות מטלית לחה. פעולה זו, תשמור גם על בריאותנו וגם על המאוורר.

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12