• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

איך להתאים מאוורר לבית

השוק מציע כיום מגוון רחב של מאווררים לבית. חלקם גדולים ומאסיביים וחלקם קטנים וקומפקטיים. לא משנה לאיזה חדר אתם צריכים את המאוורר, חשוב שתבחנו כמה פרמטרים לפני שאתם בוחרים אותו. מחיר המאוורר הוא אחד מהם וכך גם איכותו של המאוורר. מה עוד צריך לבדוק ובכלל, איך להתאים מאוורר לבית? הנה, התשובה:

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

עוצמת המאוורר

ישנם סוגים שונים של מאווררים כיום, כמו אלה המוצעים על ידי אלקטרו סטאר מאווררים. כשמחפשים מאוורר חדש לבית, יש להתייחס למידת העוצמה שלו. מידת העוצמה חשובה כמו פרמטרים אחרים, שכן המאוורר נועד בסופו של דבר ליצור תחושה קרירה ונעימה יותר במרחב, ואם לא יוכל לספק כך הרי שהוא פחות מתאים. מאוורר עוצמתי יתאים לחללים גדולים ומאוורר פחות עוצמתי יתאים לחללים קטנים. אם אתם נוהגים להעמיד את המאווררים בסמוך אליכם, מאוורר חלש יחסית יעשה את העבודה מצוין. אם זה מאוורר תקרה, כדאי שתהיה אפשרות לשלוט בעוצמות שלו ולהתאים אותן לצרכים.

המחיר של המאוורר

מחיר המאוורר הוא פרמטר מרכזי, שמומלץ לבחון עוד לפני הקנייה. כדאי מאד להגדיר את התקציב שייעוד לטובת הרכישה ובהתאם לחפש מאוורר תקרה או כל מאוורר אחר, העונה על הדרישות האלו. טווח המחירים של המאווררים המוצעים בשוק הוא רחב. מחיר המאוורר מושפע מהגודל שלו (המידות שלו), מאיכותו, מהאופן שבו הוא מעוצב ועוד. מאווררים איכותיים יהיו יקרים יותר, אך ישרתו אתכם למשך תקופה ארוכה. מומלץ מאד שלא להתפתחות ולחפש את הזול ביותר, שכן פעמים רבות מחיר זול מאד מעיד על איכות ירודה. ומכיוון שלא נוהגים לרכוש מאווררי תקרה בתדירות גבוהה, כדאי להשקיע בכך כסף ולחפש את הטוב ביותר, או לפחות את זה שעולה במחיר התואם לתקציב שלכם ומבלי שתצטרכו להתפשר על איכותו.

הסגנון שלו

לשמחתנו, המאווררים של היום, ובייחוד אלה של אלקטרו סטאר, מציעים עיצוב מסוגנן ויפה. המאווררים של היום יכולים לשמש כפריט עיצובי לכל דבר, כזה התורם לא מעט למראה החדר שבו הוא נמצא. הדבר חשוב עוד יותר כאשר מדובר במאוורר מאסיבי יחסית וגם בולט. בין אם אלה מאווררים לחדר השינה, לסלון, לחדר הילדים או לכל חדר אחר בבית, האופן שבו הם מעוצבים חשוב שיילקח בחשבון במסגרת כלל הפרמטרים שאותם בודקים.

היצרן

התייחסות ליצרן היא פרמטר חשוב לא פחות שיש לבדוק לפני שבוחרים את המאוורר לבית. ישנם יצרנים הנחשבים למובילים בתחומם וישנם פחות. כדי ליהנות מפתרון איכותי ולאורך זמן, מומלץ לבחור מאוורר המיוצר על ידי חברה מוכרת ומובילה בתחומה. כך תדעו שיש כתובת שניתן לפנות אליה, מקום מקצועי שיעשה ככל שביכולתו להציע לכם את הפתרון המתאים ובאופן כללי, כזה שדואג ללקוחותיו ושם דגש על האיכות.

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12